Boeken – Brochures – Posters – Huisstijl
Boeken
Het boek is een veelgebruikte manier om informatie vast te leggen in de vorm van tekst en/ of afbeeldingen. Er zijn verschillende soorten boeken: Leesboeken, jubileumboeken, gedichtenbundels, informatieboeken, etc., allemaal met het doel, u als lezer, een prettige tijd te bezorgen of u een naslag te bieden.
Een (jubileum)boek blijft een mooie herinnering, waar nog jaren in wordt gekeken.
De meest stijlvolle manier om uw relaties en personeel een blijvend inzicht te geven in de rijke geschiedenis van uw onderneming of vereniging is een rijk geïllustreerd jubileumboek, zoals hiernaast. Een mooi vormgegeven jubileumboek is een blijvend en tastbaar aandenken waarmee u uw relaties of leden een origineel geschenk kunt geven.

Boeken kunnen wij fysiek leveren of als digitale bladerboek of als PDF, natuurlijk binnen de gestelde grafische eisen voor reproductie.
Mogen wij voor u een boekje opendoen?
Brochures


Brochures, folders en flyers hebben hetzelfde doel, uw klanten informeren. Voor de goede orde: Een brochure bestaat uit meerdere pagina's (een 4-voud) en is of geniet of genaaid. Een folder is één vel papier, bedrukt en gevouwen. Een leaflet is één vel bedrukt en ongevouwen.
Voorbeeld
Programmaboekjes behoren ook onder de brochures.
Posters
Posters zijn er in diverse formaten: Abri en A0 t/m A3 met of zonder tegendruk, dit om de opaciteit (lichtondoorlatendheid van het materiaal) op de heffen.
Huisstijl
Belang van een goede huisstijl (o.a. briefpapier, visitekaartjes, e.d.) zorgt ervoor dat alle merkuitingen van uw bedrijf uitstraling heeft en een positieve associatie oproept bij uw doelgroep. Een huisstijl helpt u bij het opbouwen van een positieve naamsbekendheid en succes van uw bedrijf. Waar gaat het over?
-
Imago: Een huisstijl zet de juiste toon en bepaalt voor een groot deel het imago van uw bedrijf.
-
Consistentie: Een verzorgde huisstijl presenteert een eenduidig beeld van uw bedrijf naar uw klanten.
-
Aantrekkingskracht: Een mooie huisstijl spreekt vele doelgroepen aan en verhoogt uw naamsbekendheid.
-
Onderscheidend vermogen: Een unieke huisstijl onderscheidt u van uw concurrenten en helpt u succesvoller te worden.
Een huisstijl moet aan een aantal voorwaarden voldoen: het moet een logo hebben, de typografie en de kleuren moeten herkenbaar zijn.